Golfiresto juht Katri Sulamägi

Jõelähtme Da Vinci

Kersti Kuus

Kersti on Da Vinci Jõelähtme Golfirestorani perenaine, kes tegeleb nii restorani igapäevatöö koordineerimise kui eriürituste korraldamisega. Viimasest 9 aastast Da Vinci’s on Kerstil ette näidata kirev kogemustepagas. Kersti alustas oma karjääri Kristiine Da Vinci restorani klienditeenindajana, kust ta liikus peagi edasi kontorisse Da Vinci Food toiduainete hulgimüügi peale. Seejärel viis töö ta tagasi restoranipoole peale ja ta asus juhtima nii Kristiine kui Rocca al Mare Da Vinci restorane. Mõne aja pärast leidis Kersti aga end taaskord peakontoris, seekord kohvikoolitaja ametit proovimas. Nüüdseks on Kersti uuesti tagasi Da Vinci restoranis, sedapuhku Jõelähtme Golfirestorani värske perenaisena.

Da Vinci's töötamise juures meeldib Kerstile kõige rohkem see, et töötajatel on hääl ja võimalus kaasa rääkida ettevõtte arengus: soovitada, mida arendada, mida saaks täiustada, jne. Lisaks hindab Kersti kõrgelt Da Vinci pühendumist kvaliteetsele toorainele ja suurepärase kliendikogemuse pakkumisele. “Siin on alati võimalik arenenda ja oma töös paremaks saada,” võtab Kersti kokku Da Vinci õnneliku töökeskkonna valemi. Juhina hindab Kersti ausat ja otsekohest suhtlust. “Pingelises töökeskkonnas on väiksed hõõrumised tavapärased, aga hea on mured koheselt südamelt ära rääkida,” soovitab ta. Kui tiimis on hea energia ja mõnus huumor, siis on töökeskkond tema arvates kõigile nauditav.

Kui küsida Kerstilt tema kõige meeldejäävama kogemuse kohta Da Vinci's töötamise ajal, tunnistab ta, et oli Kristiine restorani tööle asudes alguses natuke kobakäpp. “Noore ja rohelisena lauateeninduses ikka käsi värises,” muigab ta. Ta mäletab korda, kui ta pidi kandikuga lauda viima kohvijoogi, mis hästi oma alusel püsida ei tahtnud. “Kui lauda jõudsin ja jooki serveerima hakkasin, libiseski kohvijook alustaldrikult maha ja otse kliendile sülle...” meenutab ta oma ehmatust. Järgnes rida vabandusi ja koristamine. “Õnneliku juhuse tahtel oli klient aga just kauplusest endale uued püksid ostnud!” ei suutnud Kersti tol hetkel oma vedamist uskuda. Nii et kui klient oli püksid ära vahetanud ja Kersti talle uue kohvijoogi serveerinud, võis tööpäev peale väikest ehmatust edasi minna. See vaheepisood jäi Kersti rõõmuks aga kliendile hoopis positiivselt meelde ja temast sai restorani püsiklient.

Online

Broneering

Ootame Teid pidama meie juures oma tähtpäevi ning eriüritusi! Pakkumise saamiseks võtke meiega palun ühendust.




Erisoovid


etEesti
en_USEnglish etEesti